مزیت سهولت استفاده روزمره از دستگاه های فکس، آنها را به یکی از پر طرفدارترین ماشین های اداری تبدیل کرده است. ارسال و دریافت فکس از طرفی باعث تسهیل در روند مراحل اداری در ارگان های مختلف می شود. با این حال، استهلاک دستگاه های فکس بر هزینه های بخش اداری می افزاید. برای اینکه کارایی دستگاه فکس افزوده شود، کارشناسان توصیه می کنند از سرویس های دوره ای تیم تعمیراتی استفاده نمایید.

روند تعمیرات دستگاه های فکس

ممکن است در ارسال و  دریافت فکس مشکلی پیش آمده باشد یا با خطا در روند انجام فکس مواجه شوید. راهکارهایی برای حل این مشکلات در وب سایت تیم تعمیرات فیکس استار ارائه شده است. در صورتی که همچنان مشکل ادامه پیدا کرد، می توانید با تیم پشتیبان فنی ما تماس حاصل کنید. بهترین و سریع ترین راه اینست که با هماهنگی لازم دستگاه فکس را برایمان ارسال نمایید. هرچند، در مواردی بنا به درخواست مشتریان تعمیرات در محل نیز قابل انجام خواهد بود. همچنین، ما پیک برای ارسال و دریافت دستگاه فکس تعمیری در نظر گرفته ایم.

  • در قدم اول، مطمئن شوید که مشکلاتی از قبیل عدم اتصال کابل دستگاه فکس و قطعی جریان برق وجود ندارند.
  • مدل دستگاه و علت خرابی را حتما یادداشت نمایید تا برای تعمیر دستگاه فکس، قطعات مورد نیاز بررسی و تامین شوند. حتی الامکان از قطعات اصلی استفاده می شود و در صورت لزوم استفاده از قطعات غیر اصلی به شما اطلاع داده می شود. (ممکن است برخی دستگاه های قدیمی با کمبود قطعه مواجه باشند که محدودیت تامین حتما به مشتریان اعلام خواهد شد.)
  • هزینه یابی و اعلام هزینه برای تعمیرات به درخواست مشتریان یا قیمت های بالاتر از ۵۰۰ هزار تومان پیش از انجام تعمیرات ارائه خواهد شد.
  • تعمیرات دستگاه های فکس در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

دستگاه های فکس با برندهای مختلفی از جمله پاناسونیک، سامسونگ، برادر، شارپ و کانن در بازار موجود هستند، تیم تعمیرات فیکس استار با به کارگیری بهترین متخصصان حوزه تعمیرات با پوشش دهی تمام برندهای فکس، شما را در بهبود کارایی سخت افزاری سازمان یاری خواهند کرد.