امروزه تجهیزات شبکه و ساختار ذخیره سازی اطلاعات به بخشی جدایی ناپذیر از سازمان ها تبدیل شده است. عملیات انتقال داده ها و ذخیره سازی آنها با استفاده از سخت افزارهایی از جمله سرور، سوئیچ و روترها امکان پذیر می باشد. بنابراین، در صورتی که سرعت و دقت در سیستم سازمانی برای بهبود عملکرد عملیات ارسال و دریافت داده ها از جمله اهداف سازمان باشد، نگهداری و پشتیبانی از جمله سرویس های دوره ای ضروری قلمداد خواهند شد. باید در نظر داشت که صرف هزینه های بالا تنها برای پشتیبانی اطلاعات-Back up مکفی نخواهد بود، بلکه باید هزینه هایی را برای تعمیر و نگهداری سیستم سخت افزاری تجهیزات شبکه در نظر گرفت.

تعمیرات و خدمات سرویس تجهیزات شبکه: سرور، شبکه، روتر

برای افزایش کارایی بهتر است از تیم متخصص تعمیراتی کمک بگیرید. هر آنچه که برای پشتیبانی از تجهیزات شبکه نیاز دارید در مجموعه ای حرفه ای در اختیار شماست. از آنجایی که سرور و شبکه از حساسیت بالایی برخوردارند، تمامی خدمات تعمیر و سرویس شامل گارانتی شرکتی خواهند بود.

  • ارسال پیک برای دریافت دستگاه ها و تجهیزات شبکه انجام خواهد شد.
  • در نظر داشته باشید برای محافظت اجزاء مختلف دستگاه از آسیب های احتمالی حین حمل و نقل حتماً از پوشش محافظ و بسته بندی مناسب استفاده نمایید.
  • با توجه به ساختار سخت افزاری سیستم های تجهیزات شبکه امکان تعمیرات در محل وجود ندارد و در صورت تمایل می توانید سرور، شبکه و یا روتر را برایمان ارسال کنید تا همکاران بخش فنی بررسی نموده و هزینه های تقریبی تعمیرات را اعلام خواهند نمود.

پس همین الان با ما تماس بگیرید و زمان مناسب برای دریافت تجهیزات شبکه را اعلام نمایید تا در بازه زمانی تعیین شده کالا را از شما تحویل بگیریم. در کمترین زمان ممکن خدمات سرویس سرور، شبکه و روتر با بهترین کیفیت انجام خواهد شد.