یکی از خدمات اصلی ما در تیم فیکس استار، تعمیرات و نگهداری از دستگاه های پرینتر و چاپگرهای چندکاره می باشد. با توجه به نیاز روزافزون ادارات و شرکت ها به دستگاه های چاپگر چندکاره و همچنین کارکرد بالای پرینترها در بخش های اداری وجود تیم پشتیبانی فنی و سرویس دوره ای دستگاه ها ضروری خواهد بود. بنابراین، بهره گیری از تیم خدمات تعمیرات حرفه ای پرینتر، نیازهای واحد تامین و IT را با سهولت برطرف خواهد نمود.

امکان پشتیبانی در محل یا ارسال پرینتر به کارگاه تعمیرات

در راستای بهبود ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز، خدمات سرویس و تعمیرات در محل برای دستگاه هایی که نیاز به قطعات مصرفی از جمله تونر، چیپ ست و دیگر موارد مشابه دارند، در شهر تهران در نظر گرفته شده است. همچنین مشکلات مربوط به خرابی پرینتر که نیاز به تنظیمات سیستم نرم افزاری داشته باشند، با ارسال نیروی فنی در محل برطرف خواهند شد.

در نظر داشته باشید که می توانید دستگاه پرینتر را با هماهنگی به دفتر پشتیبانی ما ارسال کنید. همچنین، در بیشتر موارد تیم پشتیبانی با ارسال پیک دستگاه پرینتر را از شما تحویل می گیرند و همکاران بخش فنی ما در محیط کارگاهی به بررسی مشکل پرینتر می پردازند. بسته به نوع مشکل در تست های اولیه دستگاه چاپگر، نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات دستگاه پرینتر بررسی می شوند.

  • در صورتی که هزینه های تعمیرات پرینتر بیش از ۵۰۰ هزار تومان باشد و یا به درخواست مشتری امکان اعلام هزینه پیش از تعمیر و سرویس وجود خواهد داشت.
  •  پرینترهای جوهرافشان با توجه به نیاز به فضای باز و امکان ریزش جوهر امکان تعمیرات در محل ندارند.
  • در تعمیرات از قطعات اصلی استفاده می شود. در صورتی که قطعات در بازار موجود نباشند، با هماهنگی قبلی از قطعات جایگزین طرح استفاده خواهد شد. همچنین داغی قطعات سوخته و مستهلک به شما تحویل داده می شود.

ما در تیم تعمیرات حرفه ای فیکس استار با تجربه ای که طی سالیان متمادی در زمینه نگهداری و تعمیرات پرینترها و چاپگرهای چندکاره کسب نموده ایم، بهترین و سریع ترین راهکارها را در اختیار شما قرار می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.